POLITICA PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL PE WEBSITE-UL WWW.PIZZAHUTDELIVERY.RO ȘI ÎN APLICAȚIA PENTRU MOBIL ȘI TABLETĂ PIZZA HUT DELIVERY ROMÂNIA

 

Art. 1. Informații Generale

În desfășurarea activității sale, American Restaurant System SA, cu sediul în București, Calea Dorobanți nr. 5-7, parter, corp C, D și terasă, sector 1, respectiv cu sediul pentru comunicarea corespondeței în București, Calea Dorobanților, nr. 239, etaj 2, sector 1, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J 40/19307/1994, cod unic de înregistrare 6331682 („Societatea”), prelucrează datele dumneavostră cu caracter personal atunci când accesați site-ul www. pizzahutdelivery.ro („Website-ul”), precum și când accesați aplicația pentru telefonul mobil și tabletă „Pizza Hut Delivery România” („Aplicația mobile și tabletă”).

Societatea asigură, în permanență, respectarea tuturor principiilor și a legislației privind protecția datelor cu carcater personal, în ceea ce privește prelucrarea, colectarea, procesarea, stocarea și transferul datelor cu caracter personal, astfel cum acestea sunt reglementate prin legislația în vigoare, precum și prin predeverile Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucarea datelor cu carcater personal și privind libera circulație a acestor date („GDPR”).

Prezența politică stabilește principiile cheie în ceea ce privește protecția datelor și modul în care

Societatea gestionează datele cu caracter personal pe care ni le transmiteți prin accesarea Website-ul și a Aplicației de mobile și tabletă. Societatea va asigura actualizarea prezenței politici și va publica pe website cea mai recentă versiune a acesteia.

DEFINIȚII

Următoarele definiții ale termenilor utilizați în acest document sunt extrase din articolul 4 al GDPR :

Date cu caracter personal: Înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („Persoană Vizată”) care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un identificator, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice identității fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale a persoanei fizice.

Prelucrarea: Înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, precum colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea datelor.

DPO: Înseamnă responsabilul cu protecția datelor, mai precis persoana responsabilă cu protecția datelor.

Art. 2. Categorii de date cu caracter personal

Cunoaștem importanța datelor tale personale și ne angajăm să protejăm confidențialitatea și securitatea acestora. De aceea, este important pentru noi să te informăm despre prelucrarea datelor tale personale în calitate de utilizator al Website-ului nostru, precum si al Aplicatiei de mobile si tabletă prin prezenta politică.

Categoriile de date cu caracter personal prelucrate de Societate variază în funcție de interatiunea și raporturile pe care dumneavoastră le înregistrați pe Website-ul și Aplicația de mobile și tabletă. Astfel, datele tale personale pot fi furnizate de către tine în cadrul diverselor secțiuni al Website-ului, în special în următoarele situaţii: când te abonezi la newsletter-ul Societății, când îţi creezi un cont în secţiunea https://www.pizzahutdelivery.ro/contul-meu , când completezi formularul de contact al Website-ului https://www.pizzahutdelivery.ro/contact , formularul de obținere a unei francize Pizza Hut Delivery https://www.pizzahutdelivery.ro/cum-sa-devii-francizat-pizza-hut-delivery , ori formularul din secţiunea „Cariere” https://www.pizzahutdelivery.ro/cariere

De asemenea datele personale pot fi furnizate de către tine în cadrul diverselor secțiuni ale Aplicației pentru mobile și tabletă, în special în următoarele situaţii: când îţi creezi un cont în secţiunea “Contul meu” sau când completezi formularul de contact din secțiunea “Contact”.

Art. 2.1. Categorii de date ce pot fi prelucrate:

a) În momentul abonării la newsletter-ul Societății: nume, prenume, adresa de e-mail;
b) În momentul completării formularului de contact dispobil pe Website: nume, prenume, număr de telefon, adresa de e-mail;
c) În momentul completării formularului privind solicitarea unei francize Pizza Hut Delivery: nume, prenume, număr de telefon, adresa de e-mail, localitate, studii/educație, domeniul curent de activitate, capital disponibil, nivel de expertiză;
d) În momentul creării unui cont în cadrul Website-ului - Secțiunea “Contul meu”: nume, prenume, e-mail, număr de telefon, data nașterii, adresa;
e) În momentul completării formularului din cadrul Website-ului – Secțiunea “Cariere”: nume, prenume, e-mail, număr de telefon, localitate, studii/educație, CV-ul.

Datele furnizate de către ține trebuie să fie reale, corecte şi actualizate, iar tu trebuie să ai dreptul de a le furniza. Datele menționate la punctele a) – e) de mai sus, sunt furnziate de către dumneavostră în mod voluntar cu ocazia interacționării cu Societatea în funcție de scopul transmis de dumneavostră. Ești, astfel, responsabil pentru datele pe care le furnizezi în cadrul website-ului, atât faţă de noi, cât şi faţă de orice terţ care ar putea fi prejudiciat prin furnizarea datelor.

De asemenea, website-ul sau aplicația pentru mobil și tabletă Pizza Hut Delivery România poate colecta şi anumite informaţii privind navigarea şi interacţiunile tale cu diversele secţiuni ale acestuia / acesteia. Vom stoca sau accesa informaţii şi fişiere cookies în echipamentul tău terminal (computer, telefon, tabletă etc.) doar în condiţiile descrise în secţiunea Cookies corespunzătoare. Categoriile de date cu caracter personal care sunt prelucrate vizează: ora și dată accesării site-ului, precum și adresa de IP a terminalului de pe care a fost accesat website-ului ori aplicația de mobile și tabletă.

Art. 2.2. Societatea poate prelucra datele menționate la art. 2.1, de mai sus, în următoarele scopuri:

a) Marketing: transmiterea de newsletter-e abonaților prin mijloace de comunicare precum e-mail, telefon; prelucarea acestor date cu caracter personal se realizează în baza consimțământului dumneavostră;
b) În scopuri de recrutare: prelucrarea datelor în vederea procesului de recrutare și angajare; prelucrarea acestor date cu caracter personal se realizează în baza consimțământului dumneavostră; de asemenea, temeiul juridic îl reprezintă încheierea și executarea contractului, în cazul candidaților propuși spre angajare;
c) În scopul gestionării solicitărilor, reclamațiilor, sugestiilor: prelucarea datelor pentru completarea formularului de contact; prelucarea acestor date cu caracter personal se realizează în baza consimțământului dumneavostră, precum și în interesul legitim al Societății în vederea soluționării reclamațiilor, imbunatarii serviciilor, gestionării sugestiilor și solicitărilor transmise Societății;
d) În contextul prelucrării datelor vizitatorilor Website-ului, în scopul asigurării unei bune funcționari a website-ului Societății; temeiul juridic al preluării îl repprezinta interesul legitim al Societății a își îmbunătăți serviciile

Art. 3. Principiile de bază privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucrarea și gestionarea datelor dumneavostră personale se realizează cu respectarea următoarelor principii:
• Este deschisă și transparentă cu privire la ceea ce face cu datele și motivul pentru care le folosește;
• Păstrează datele în siguranță;
• Se asigură că are întotdeauna un temei legal pentru a gestiona datele;
• Colectează și utilizează minimul necesar de date, respectând astfel principiul minimizării;
• Pastrează datele actualizate, corecte și complete;
• Nu pastrează datele mai mult decât este necesar, asigurând implementarea unor perioade de retenție a datelor, acolo unde nu există o perioadă obligatorie prevăzută de lege;
• Respectă drepturile legale ale persoanelor vizate, cu privire la datele lor cu caracter personal;
• Nu transferă în străinătate datele fără a lua măsurile prevăzute pentru transferul de date, și nu înainte de a informa persoanele vizate în acest sens.

Art. 3.1. Echitate și transparență

Datele cu caracter personal sunt prelucrate în mod legal, echitabil și transparent în raport cu persoana vizată. Acesta este principiul de bază și înseamnă că utilizăm datele personale numai în măsura în care persoanele care le încredințează Societatii au fost informate în prealabil despre modul utilizării.
Puteti solicitata Societatii, in orice moment, informatii cu privire la următoarele aspecte principale:

• Ce fel de date vor fi colectate;
• În ce scop vor fi folosite;
• Cu cine vor fi împărtășite (dacă este cazul);
• Dacă vor fi transferate în alte țări;
• Cât timp vor fi păstrate;
• Ce drepturi au persoanele fizice cu privire la datele lor personale;
• Indicarea canalelor de contact prin care persoanele vizate își pot exercita aceste drepturi.

Datele cu caracter personal vor fi prelucrate numai în scopul comunicat persoanei vizate. Modificarile ulterioare ale scopului prelucrarii vor fi comunicate persoanei vizate, anterior utilizării datelor personale ale acesteia.

Art. 3.2. Legalitate

Societatea înțelege să realizeze toate activitățile de procesare atât într-un scop bine determinat și raportat la activitatea sa, dar și circumscris unei justificări legale corespunzătoare, precum și în vederea îndeplinirii intereselor legitime ale Societății în contextul desfășurării obiectului sau de activitate, după cum urmează:
• abonarea la newsletter-ul Societății prin intermediul căruia vom trimite lansări de noi produse sau servicii, comunicări comerciale privind promoțiile și campaniile desfășurate de Societate independent sau în colaboare cu unul sau mai mulți parteneri, informații utile despre serviciile oferite etc.;
• gestionarea relaţiilor cu clienţii, comercianții parteneri și utilizatorii produselor și serviciilor, prin intermediul secțiunii “Contul meu”;
• oferirea de răspunsuri în cazul completării formularului de contact;
• participarea la concursurile și campaniile organizate online de către Societate;
• gestionarea candidaturilor primite prin formularul din secţiunea „Cariere”;
• gestionarea candidaturilor primite prin formularul din secţiunea „Franciză”;realizarea de analize privind navigarea pe website / aplicație pentru mobil și tabletă şi interacţiunile utilizatorilor cu website-ul sau a aplicației pentru mobil și tabletă.

Art. 3.3. Consimțământul persoanei vizate

Obținerea consimțământului persoanei ale cărei date urmează să le colectăm și procesăm, reprezintă un alt temei juridic prevăzut de GDPR, iar Societatea va prelucra datele cu caracter personal, doar în baza consimțământului dumneavoastră expres și neechivoc, în toate situațiile în care se impune necesitatea acestuia.

Art. 3.4. Minimizarea datelor

Datele cu caracter personal vor fi utilizate numai atunci când este absolut necesar și relevant pentru o anumită sarcină de proces sau proiect.
În cazul în care utilizarea datelor cu caracter personal nu poate fi evitată Societatea va folosi numai datele minim necesare îndeplinirii acelui scop.

Art. 3.5. Exactitatea datelor

Legislația privind protecția datelor solicită ca datele personale să fie păstrate exacte, complete și actualizate. Societatea va asigura corectarea, suplimentarea, actualizarea sau ștergerea, după caz a datelor inexacte ori incomplete.

Art. 3.6. Perioada de păstrare și stocarea datelor

Vom păstra datele tale personale pe o perioadă care nu depăşeşte perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele, cu excepţia situaţiilor în care dispoziţiile legale prevăd sau ne obligă altfel.
Astfel:
• cu privire la newsletter-ul Societății, vom păstra adresa ta de e-mail în baza de date a newsletter-ului atât timp cât abonarea ta este activă; din momentul în care primim cererea ta de dezabonare, vom dezactiva trimiterea de newslettere către adresa ta de e-mail; moment la care, adresa de e-mail, va fi ștearsă din baza de date cu privire la abonații pentru newsletter;
• cu privire la contul creat în secţiunea “Contul meu” vom păstra datele tale personale pe perioada existenţei contului şi, ulterior, pe perioada necesară dovedirii operaţiunilor efectuate prin intermediul contului; pentru o perioadă de 1 an de la ultima comandă plasată prin intermediul Website-ului și/sau aplicației de mobile sau tabletă
• cu privire la formularul de contact şi formularul de obținere a unei francize Pizza Hut Delivery, vom păstra datele tale personale pe perioada necesară oferirii de răspunsuri la mesajele şi cererile tale şi dovedirii corespondenţei purtate cu ține, dar nu mai mult de 1 an de la primirea acestora;
• în vederea participării la concursurile și campaniile organizate online de către Societate, vom păstra datele tale personale pe perioada necesară derulării acestor programe şi dovedirii participării tale la aceste programe, conform Regulamentelor comunicate pentru fiecare eveniment în parte;
• cu privire la candidaturile primite prin formularul din secţiunea „Cariere”, în cazul în care nu vom da curs acestor candidaturi, datele tale vor rămâne în baza de date pentru a participa în programe de recrutare ce vor fi desfășurate în viitor, dar nu mai mult de 6 luni de la dată colectării lor; și în cazul în care vom da curs candidaturilor, datele vor rămâne în baza de date atât timp cât este necesar pentru definitivarea postului pentru care ai aplicat în cadrul Societății, dar nu mai mult de 2 ani de la dată colectării lor;
• cu privire la realizarea de analize privind navigarea pe website / aplicație pentru mobil și tabletă şi interacţiunile utilizatorilor cu website-ul sau a aplicației pentru mobil și tabletă, vom păstra datele privind interacţiunile tale pe o perioadă de până la 3 ani.

Societatea poate şterge datele tale personale atunci când consideră că nu mai sunt necesare pentru scopurile în care au fost colectate.
Nu stocăm informaţii şi nu accesăm informaţia stocată în echipamentul tău terminal (computer, telefon, tabletă etc.) decât cu acordul tău prealabil sau atunci când aceste operaţiuni sunt realizate exclusiv în scopul efectuării transmisei unei comunicări printr-o reţea de comunicaţii electronice, ori sunt strict necesare în vederea furnizării unui serviciu al societăţii informaţionale solicitat în mod expres de către ține (de exemplu, pentru stocarea de informații referitoare la activitățile desfășurate de ține pe website sau în aplicația de mobil sau tabletă, astfel încât să utilizezi cu ușurință website-ul sau aplicația de mobil sau tabletă la o accesare ulterioară).

Pentru utilizarea fişierelor cookie în privinţa cărora este necesar acordul tău prealabil, website-ul sau aplicația de mobile sau tabletă îţi va cere acordul printr-un banner afişat pe website sau aplicația de mobile sau tabletă la momentul accesării acestora. Acest banner conţine un link către prezența Politică de protecție a datelor cu caracter personal şi îţi oferă opţiunea de a acceptă fişierele cookie, precum şi opţiunea de a le refuză. Dacă ţi-ai dat acordul, dar te răzgândeşți ulterior, poţi folosi setările aplicaţiei tale de navigare pe internet (browser-ul) pentru a şterge informaţiile stocate sau pentru a refuză fişierele cookie.

Dacă vrei să știi ce sunt cookie-urile accesează Politică de confidențialitate de pe website-ul nostru sau aplicația de mobile sau tabletă

Art. 3.7. Securitatea datelor

Societatea asigura și impleteaza măsurile tehnice şi organizatorice de securitate impuse de lege şi de standardele industriei, pentru a-ţi proteja datele personale împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat, precum şi împotriva oricărei alte forme de prelucrare ilegală. De asemenea, luăm măsuri pentru a ne asigura că folosim datele tale personale exact aşa cum este descris în prezența Politică şi pentru a respectă alegerile pe care le faci în privinţa prelucrării datelor tale personale.

Art. 3.8. Divulgarea către terți

Cu excepția situațiilor prezentate mai jos, nu vom dezvălui fără autorizare nici o informație referitoare la datele tale. Pe baza consimțământului tău, expres și neechivoc, oferit astfel și numai în limitele legislației în vigoare sau în scopul îndeplinirii unei obligății legale și / sau protejării unui interes legitim, este posibil să transmitem datele tale personale către:
• Furnizori de servicii din următoarele domenii: marketing, servicii administrative și de procesare a tranzacțiilor;

• Alți furnizori de servicii, toți având semnate acorduri de păstrarea confidențialității informațiilor;
• Organizații sau companii care coordonează studii specifice și care sunt de acord să păstreze confidențialitatea informațiilor primite;
• Agenții de stat, guvernamentale, dacă legislația stipulează acest lucru;
• Alte autorități și organisme, în scopul îndeplinirii obligățiilor noastre legislative și / sau protejării intereselor noastre legitime;
• Alte companii cu care putem dezvoltă programe comune de ofertare pe piață a produselor și serviciilor noastre;
• Companiile din cadrul Grupului Sphera Francise Group S.A

Transmiterea datelor tale personale către destinatarii mai sus menționați se va face numai în temeiul unui angajament de confidențialitate şi de asigurare a unui nivel adecvat de securitate din partea acestora, prin care se garantează că datele personale sunt păstrate în siguranță.

Art. 4. Drepturile persoanelor fizice

Conform prevederilor legale în vigoare, persoanele vizate beneficiază de următoarele drepturi:
• Dreptul de a fi informat cu privire la modul și motivul utilizării datelor cu caracter personal;
• Dreptul de a solicită copii ale datelor personale pe care le deține o entitate (inclusiv informațiile conținute în e-mailuri, mesaje instantanee, note etc.);
• Dreptul de a solicită corectarea oricăror inexactități în datele lor personale;
• Dreptul de a ordona ștergerea datelor personale (inclusiv ștergerea definitivă din sistemele Societății și din orice sisteme ale unui furnizor de outsourcing la care Societatea a permis accesul);
• Dreptul de a solicită Societății încetarea prelucrării datelor personale;
• Dreptul de a se opune utilizării datelor lor personale în scopuri de comercializare directă;
• Dreptul de a avea orice date personale care au fost furnizate Societății transferate către o altă parte (de exemplu, un alt furnizor de servicii bancare) „într-un format structurat, frecvent utilizat și care poate fi citit automat”; și
• Dreptul de a nu fi supus unui proces de luare a deciziilor complet automatizat (adică o decizie generată de sistem fără o contribuție umană), în cazul în care rezultatul are un efect juridic sau un efect similar semnificativ asupra persoanei în cauză;
• Dreptul a își retrage consimțământul atunci când acesta a fost acordat în scopul unei prelucrări;
• Dreptul a se adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Preluării Datelor cu Caracter Personal, dacă se consideră necesar.

În cazul în care Societatea primește o cerere de la o dumneavoastră în exercitarea oricăror dintre drepturile menționate mai sus, vom răspunde cererii în termen de 30 de zile, cu posibilitatea extinderii acestui termen, numai după informarea persoanei vizate și cu condiția existenței unui motiv întemeiat care să justifice imposibilitatea formulării unui răspuns în termenul de 30 de zile.

Art. 5. Încălcarea securității datelor

În cazul în care datele personale se pierd, sunt deteriorate, furate, compromise sau urmare a unei plângeri cu privire la modul în care Societatea a gestionat datele personale, Societatea va raporta încălcarea către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în termen de 72 de ore de la constatarea încălcării și să notifice fără întârziere persoanele relevante în cazul în care sunt susceptibile de a fi afectate de incident. În plus, Societatea va depune eforturi rezonabile pentru a limita daunele cauzate de încălcarea securității datelor.

Art. 6. Organizare și responsabilități

Responsabilitatea pentru asigurarea unei prelucrări adecvate a datelor personale revine oricărei persoane care lucrează pentru sau se regăsește într-o formă de colaborare cu Societatea și care are acces la datele personale prelucrate.

Art. 6.1. Informații de contact ale DPO-ului

Dacă aveți o întrebare privind exercitarea vreunuia dintre drepturile dvs. menționate mai sus sau orice solicitare de adresare, trebuie să contactați DPO-ul local la următoarea adresă de e-mail: protectiadatelor@pizzahutdelivery.ro . De asemenea, puteti adresa solicitari, in scris, la adresa de corespondenta a Societatii, detaliata in partea introductiva a prezentei politici.